איזה תפקיד מאפשר כניסה מהירה ויעילה, עם מגוון מקומות עבודה ובתפקיד מפתח?

בעידן המתקדם שבו אנו חיים, עולם ההייטק מציע מגוון רחב של הזדמנויות ומקומות עבודה. למי שרואה את עצמו משתלב בתחום טכנולוגיה ורוצה לקבל כניסה מהירה ויעילה, התמקדות בתפקיד הבודק תוכנה,
או (QA (Quality Assurance, עשויה להיות הבחירה האידיאלית. עם משכורת התחלתית של כ-10,000 ש"ח וקפיצות מהירות בשכר, ועם קורסים מזורזים של כ-4 חודשים ובלי תואר או ידע קודם – זו הבחירה הטובה ביותר עבורכם.

מהו בדיוק תפקיד בודק תוכנה?

 

בודקי תוכנה הם האנשים שמבצעים בדיקות ובקרות על תוכניות מחשב ומערכות. המטרה העיקרית שלהם היא לוודא שהתוכנה פועלת כמצופה ואין בה בעיות או תקלות. הם עוברים דרך תהליכים של בדיקות ידניות ואוטומטיות, משתמשים בכלי ניהול תקלות ומספקים משוב לצוותי הפיתוח.

משכורת התחלתית יפה, בלי תואר או רקע קודם. מתוך אתר SQ-LINK

מעוניינים בפרטים על מכללה בה ניתן להיכנס לההייטק,בקורס מזורז של כ-4 חודשים והכוונה בהשמה בתחום זה? השאירו פרטים כאן >>

יתרונות לימודי בודק תוכנה

  1. מהירות ונגישות – לעומת תחומים אחרים בעולם ההייטק, כמו פיתוח תוכנה והנדסת תוכנה, לימודי בודק תוכנה דורשים פחות זמן ומאמץ. זהו תחום שנכנס יחסית מהר לשוק ומציע הזדמנויות עבודה רבות.
  2. כלי קריירה רחבים – ההכשרה כבודק תוכנה נותנת לך יכולת לעבוד במגוון רחב של תעשיות וחברות. התוכנה היא חלק מהפעילות היומיומית של כמעט כל עסק, ולכן ישנה דרישה גם לבודקי תוכנה במגוון רחב של תחומים.
  3. יכולת התקדמות מהירה – בודקי תוכנה שמצליחים בעבודתם ומתקדמים בתחום נהנים מאופציות להתקדם בקריירה בקלות. יכולת העבודה המקיפה שלהם ויכולתם לזהות בעיות תוכנה מקנה להם יתרון בקרב הקריירה.
  4. יכולת פיתרון בעיות – מי שמתמקד בבדיקת תוכנה מפתח יכולת פיתרון בעיות מתקדמת. התקפות ראשוניות ומהירות לזהות ולפתור בעיות הן חלק בלתי פרפר מתפקידו של בודק תוכנה.

איך רוכשים מקצוע בתחום?

בודקי QA המבוקשים בארץ למדו במרכז הארצי ללימודים -ICS – המכללה המובילה בארץ בתחום. המרצה המוביל וראש התחום במכללה – קובי יונסי בעל 20 שנות ניסיון בלימוד QA עם מאות בוגרים שכבר מאיישים את העמדות הבכירות ביותר במשק בתחום זה. המכללה מאמינה בשילוב תכנים פרקטיים ומתאימה את הלימודים לשוק העבודה, כך שאתם מקבלים את כל הכלים שצריך על-מנת לעבוד, כולל פרויקט אישי במהלך הלימודים. 

חלון הזדמנויות שלא יחזור

למה דווקא במרכז הארצי ללימודים?

  • לימודים פרקטיים עם הרבה מאוד תרגול והכנה לעולם העבודה.
  • כל הקורסים משולבים בינה מלאכותית AI. אלו מערכות חדשות שנכנסו לשוק רק לאחרונה, אך כבר נעשה בהם שימוש נרחב. כל מי שיגיע עם רקע כזה, יבלוט מעל יתר המתמודדים על אותה משרה בסיום הקורס.
  • קורסים מזורזים ומקיפים מבחינת תכנים, עם המרצים הבכירים בתחום בעזרתם תצאו מצוידים בכל הידע הנדרש, גם המעשי וגם העיוני.
  • הקורס מקנה לכם יתרון אדיר שכן המרצה עובד בתחום כבר שנים ומעדכן את הקורס שתלמדו בכל רגע, בהתאם לשוק העבודה והדרישות שלו.
  • אחריות מלאה על הקורס לכל החיים וגישה בלתי מוגבלת, כמו כן תזכו לליווי צמוד לאורך הקורס, סיוע מלא ויחס אישי.
  • נמצאים בפריסה ארצית מצפון ועד דרום, עם אפשרות ללימודים פרונטליים, או בזום והקורסים הם ללא ידע קודם וללא צורך בתואר.
  • מתנות ייחודיות לנרשמים לקורסי הייטק: מחשב נייד מתנה + קורס אנגלית ללא עלות בתחום ההייטק + מלגת רישום של 3,000 ש"ח לנרשמים!

מעוניינים בפרטים על מכללה בה ניתן להיכנס לתחום ההייטק, עם לימודים בקורס מזורז של כ-4 חודשים והכוונה בהשמה בתחום זה? השאירו פרטים כאן 

צעדים להתחלת הדרך בתחום
1. למידה – קורס קצר של מס' חודשים בודד, עם למידת היסטוריה בבדיקות תוכנה, ויסודות של התחום. יש אפשרות ללימודים בזום, או פרונטלי ומדובר בפריסה ארצית.

2. חשיבה יצירתית – תכננו פרויקטים אישיים או תרומה לפרויקטי קוד פתוח. התנסו בחשיבה יצירתית ובפתרון בעיות באמצעות בדיקת תוכנה. ישנם לימודים אשר כוללים התנסות מעשית בפרויקטים בתחום.

3. חפשו עבודה רלוונטית – חפשו עבודה או פרויקטים חופשיים שיאפשרו לכם להיכנס לתחום ולשמש כבודקי תוכנה. בחלק מהקורסים ישנם מרכזי סיוע בהשמה בעבודה הכוללים הכוונת כתיבת קו"ח, איך להתנהג בראיון עבודה בתחום, מה להגיד ובעיקר מה לא להגיד בראיון.

4. התחילו לעבוד!

בסופו של יום, לימודי בודק תוכנה מספקים לכם את הכלים והידע הדרושים להתחיל בתחום ההייטק. עם חיפוש והתמקדות, ישנה אפשרות להיכנס לשוק העבודה בצורה יעילה ולקבל הזדמנויות מצוינות לקריירה מצליחה.

—————————————–
מעוניינים בפרטים על קורס QA בכיתות קטנות בקורס מזורז של 4 חודשים
במכללה המובילה בישראל בהייטק?
השאירו פרטים ויועץ לימודים יחזור אליכם >>
—————————————-

מעוניינים בפרטים על מכללה בה ניתן להיכנס לתחום ההייטק, עם לימודים בקורס מזורז של כ-4 חודשים והכוונה בהשמה בתחום זה? השאירו פרטים כאן 

דילוג לתוכן