ראש העיר פ"ת: פרויקט "נופי הירקון" למרגלות פארק הירקון, מתקדם - אכלוס יחל ב-2027

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה פתח תקווה אישרה, בפה אחד, את "התוכנית המפורטת למרחב ירקון פ"ת". התוכנית הופקדה בוועדה המחוזית ואחרונה. על פי השמאות ותקן המדינה תוך כ- 3 שנים קבלת אישור להוצאת היתרי בנייה, כתוצאה מכך הקרקע תעלה במאות אחוזים. כל הסקרים מראים שמדובר בעסקת העשור. 

 העירייה היא היזם

כשאומרים על השקעה שהיא בטוחה – בדיוק לזה מתכוונים. כשהעירייה היא היזם, אין הרבה מקום לטעויות, מה גם שהפרויקט מקודם באופן ודאי ומזורז. ניכר כי חזון העירייה והעומד בראשה, רמי גרינברג, כבר מתחילים לתת את אותותיהם הרבה מעבר לפן התכנוני. ו"האיכלוס הראשוני צפוי להתחיל החל משנת 2027 אשר עתידה להכיל מגוון אפשריות של תעשייה מסחר ומגורים, פנאי ובילוי, לצד פארקים ושטחים ירוקיים רחבי ידיים" שנועדו להוביל אליה אוכלוסיות צעירים לצד אוכלוסיות איכותיות. 

לדברי איציק אוז'לבו מהנדס העיר, "שכונת נוף ירקון היא שכונה קסומה עם תקן בנייה ירוקה. בנוסף, כל המרחב הציבורי מתוכנן תוך חשיבה המתייחסת גם להיבטי תנועה ומסחר, תחנת מטרו המתוכננת לעבור בתוך השכונה ומשתנים נוספים שתכליתם לייצר תמהיל של איכות חיים בשילוב עם סטנדרט מתקדם של בנייה".

בתכנית שהופקדה ואושרה של נופי הירקון למגורים, תעשייה ומסחר בקרוב יחלו עבודות תשתית של תעשייה ומסחר באזור, עוד בשנת 2024 כך עפ"י ראש העיר. תהליך הפיתוח מתחיל בתשתיות ובמסחר וימשיך הלאה במגורים.

תוכנית "נופי הירקון" אושרה בוועדה המקומית
דף הפייסבוק של ראש העיר רמי גרינברג

לפרטים נוספים, קבלת זמני פגישה ותיק עסקה 

תל-אביב, מאחורייך

השכונה החדשה בסמוך לצומת סגולה, כוללת אגם גדול עם פארק ושטחים ציבוריים נרחבים, עד למרגלות פארק הירקון. המתחם יכיל שבילי הליכה ואופניים עם מתקני-ספורט, פארקים וגנים ציבוריים ויקח אותנו עד לקו פארק הירקון ושפת הים בעיר השכנה ת"א. כמו-כן, במתחם אלפי יחידות דיור מסחר ותעשייה, מדשאות ושטחים פתוחים יפהפיים.  השכונה נחשבת לשכונת הדגל החדשה של העיר. היא עתידה לכלול אלפי יחידות דיור שיאוכלסו בעשור הקרוב, כאשר במהלך 2024 יחלו עבודות הפיתוח והתשתיות. 

מומחי נדל"ן וכלכלנים בקבוצת "נכס ישראל" קובעים כי ההשקעה הבטוחה, הכדאית והמניבה ביותר בישראל היא קרקע אשר הופקדה בוועדה המחוזית והאחרונה שלצידה עומדת העירייה שהיא היזם, והשילוב כאן הוא מנצח. מדוע? משום שמצד אחד שתהיה בנייה על הקרקע בקרוב, ומהצד השני המחיר שלה עדיין איננו גבוה לקניה. מדובר בחלון הזדמנות שקורה פעם ב-2 עשורים. יתרה מזאת, התשואה העתידית קופצת במאות אחוזים,  בכל פעם שהקרקע מתקדמת ומכאן הכדאיות של השקעה זו. במילים אחרות, אנחנו אומרים שכסף לא צומח על העצים, אבל הוא בהחלט צומח מהקרקע.

מחיר פריסייל ואפשרויות תשלום

כאמור, כעת מכירת שלב ב׳ יצאה לדרך בימים אלו, ויחידות הקרקע האחרונות במחיר הנוכחי במתחם מוצעות למכירה במחיר של  ₪309,000. הקרקע במחיר פריסייל זמני בלבד למס' יחידות מוגבל, וזאת למרות שלפי דוח שמאי שווי הקרקע ל-100 מ"ר 560,000 ש"ח. במילים אחרות זו הזדמנות מדהימה בהחלט לרכוש קרקע במסגרת תוכנית ״נופי הירקון״ וליהנות מרווח אדיר של כ- 400%. המחיר הוא זמני ועלול להשתנות בכל יום.

 

לאחר קבלת האישור להוצאת היתרים תוך כ-3 שנים על-פי דו"ח שמאי  מדובר על רווח של כ-900,000 ש"ח. ישנם תנאים אטרקטיביים במיוחד לקבלת פריסת תשלומים נוחה למתאימים בלבד. בנוסף, ניתן למכור בכל עת ולממש רווח, על-ידינו או ע"י הקבלן המבצע, או באופן עצמאי. הקרקע היא פרטית ונרשמת על שמכם בטאבו. 

לעוד מידע, קבלת זמני פגישה ותיק עסקה השאירו פרטים 

לפרטים נוספים, וביקור באתר הבית שלנו  >> נכס ישראל 

*הקרקע אינה זמינה לבנייה.

תוכנית "נופי הירקון" אושרה בוועדה המקומית
דילוג לתוכן