חדש: תחנת לוטו אצלכם בנייד

מאות אלפי ישראלים שנוהגים לשחק במשחקי מפעל הפיס כמו הגרלת הלוטו השבועית, משחקי הצ'אנס וה-777, כבר לא צריכים לברר מתי תחנת הלוטו פתוחה, להטריח את עצמם ולעמוד בתור. מהיום כל מה שצריך לעשות זה להיכנס לנייד ולהעביר את האצבע על האפליקציה של לוטומטיק. לסיפור המלא:

בשעה ששורות אלו נכתבות יורד בחוץ גשם זלעפות, למה זה צריך לעניין אתכם? בגלל שעבור מי שלא יכול בלי תוצאות הגרלת הצ'אנס היומי או רגיל לשלב בכל יום הגרלת 123, מזג האוויר הנוכחי מייצר אתגר לא פשוט. הבשורות הטובות הן שהיום רשת האינטרנט יכולה לשרת אתכם לא רק על מנת להתעדכן בתוצאות הגרלת הלוטו, אלא גם ככלי למילוי הטופס באופן מקוון דרך המחשב או הטלפון הנייד ולהשתתף בהגרלה מהבית.

השאירו פרטים עכשיו לתחנת לוטו שלמה בנייד

מפעל חברתי לאומי

אבל ראשית בואו נדבר קצת על ההיסטוריה כי במשך 70 שנה כדי למלא טופס לוטו הייתם צריכים להטריח את עצמכם לדוכן הפיס. לכן, כדאי להקדים כמה מילים ולספר על מה מדובר ומה בסוף הביא אותנו עד הלום. את הקונספט והשם 'מפעל הפיס' הגה ראש עריית תל אביב ישראל רוקח. זה קרה בשנת 1951, כאשר בית החולים המרכזי של תל אביב דאז, בית החולים הדסה שבעתיד יתמזג עם בית החולים איכילוב, נקלע לקשיים תקציביים. רוקח יזם הגרלת מגבית והעסק תפס והתמסד. המוסד שאנחנו מכירים היום בשם 'הגרלת הלוטו השבועית' בא לעולם ב-1968 (בפועל נערכות שתי הגרלות לוטו שבועיות) ובזכות המפעל הזה נבנו ברחבי ישראל מאות מוסדות חינוך, בריאות וחברה. עם כל הכבוד לפילנתרופיה ולמטרה החשובה שמפעל הפיס משרת, אנחנו פה בשביל ההגרלות. כי היופי במפעל הפיס לא מסתכם בעובדה שהוא כלי חשוב למימוש פרויקטים לאומיים וחברתיים, הוא גם מעניק לכל אחד סיכוי תיאורטי  להיות מיליונר, וגם אם מבחינה סטטיסטית הסיכוי לזכות בהגרלת המיליונים נמוך, אי אפשר לשים תג מחיר על חלום. בנוסף, אמנם הפרס הגדול הוא זה שמרטיט את הדמיון, אך הוא לא התמורה היחידה. בכל שבוע מחלק מפעל הפיס במסגרת שלל ההגרלות והמשחקים שהוא מנהל (הגרלות הלוטו, הגרלת הצ'אנס, 123 ו-777) מאות אלפי שקלים במאות פרסים משמעותיים ומי שעבורו המשחקים האלה הם חלק משגרת החיים גם מכיר לעיתים את טעמה המתוק של הזכייה.

משנים סדרי עולם

כאמור, במשך כמעט 70 שנה הדרך היחידה של 'המכורים' להשתתף במשחקי הלוטו היתה באמצעות גישה פיזית לדוכן הפיס או תחנת הלוטו. כאשר לוקחים בחשבון שלמרות הפריסה הרחבה של דוכני הפיס עבור תושבי הפריפריה, הזמינות לא תמיד קיימת כשמוסיפים לזה מרותקים לביתם, נסיבות חיים וכמו שהזכרנו בהתחלה ימים בהם מזג האוויר מקשה עלינו להוציא את קצה האף מהבית, אפילו עבור הגרלת הצ'אנס האהובה, מוזר שעד לאחרונה לא היתה אפשרות אחרת. בעיצומם של ימי הקורונה (בהם איש לא יכול להגיע לדוכני הפיס) התהיה הזו חלפה גם בראשם של קבוצת יזמים צעירה ממרכז הארץ שפשוט קמו ועשו מעשה – כך תיאר זאת הראל מנכ"ל הקבוצה: "אני כחובב המשחק מצאתי את עצמי ממתין בתור ארוך כדי לקבל את הטופס ופתאום הבנתי שאם הכול היום עובד באפליקציה למה לא לעשות אפליקציה למשחקים האלה?".

הרעיון מאחורי הפלטפורמה של לוטומטיק, פשוט ומבריק כאחד. הקבוצה התחברה למספר זכיינים מורשים של מפעל הפיס ובנתה פלטפורמה (שפועלת על יישום רשת למחשב האישי ואפליקציית סלולרי כאחד) שדרכו ניתן למלא בכל מקום ובכל שעה טפסים לארבעת המשחקים המרכזיים: הגרלת הלוטו, צ'אנס, 123 ו-777. למלא לשלוח ולהיות בטוחים שהטופס שלכם ייכלל בהגרלה הבאה. מה שיפה בלוטומטיק זו העובדה שמבחינת השחקן כל התהליך מתנהל מול הממשק הווירטואלי של הפלטפורמה שתעדכן אתכם במקרה של זכיה וגם תעביר לכם את הכסף ישירות לחשבון. כאן צריך לציין שעלות מילוי טופס בלוטומטיק מעט יותר גבוהה (בין 10 ל-15 אג' יותר), אבל הסכום הזעום הזה נותן לכם חופש נוחות והרבה שקט נפשי. לראיה כבר היום יש לפלטפורמה של לוטומטיק 30 אלף משתמשים שרבים מהם זכו בסכומים לא מבוטלים, כפי שסיכם הראל המנכ"ל: "לראות אנשים זוכים ממלא אותי סיפוק באופן אישי, ברבעון האחרון עשרות משתמשים באפליקציה זכו דרכנו בסכומים מצטברים של מעל מאה אלף שקל במשחק הצ'אנס".

למילוי טופס היישר מהנייד 

 

השאירו פרטים עכשיו לתחנת לוטו אצלכם בנייד

דילוג לתוכן