השילוט הנכון יכול לקחת את העסק שלך צעד אחד לפני כולם
גם היום בעידן הדיגיטלי, הכוח של שילוט פיזי עדיין נותר רלוונטי. לאלו מאיתנו שהמותגים המובילים מלווים אותם בכל נקודה ברחוב ובמרכזים המסחריים, העובדה הזו ברורה. למעשה, סקרים שיווקיים מצאו כי מעל לשלושת רבעי מהצרכנים יכנסו לחנות שמעולם לא ביקרו בה, רק על סמך השילוט וככל שהשלט מושקע ואיכותי יותר, כך הסבירות עולה. אין שום ספק, כשאיש המקצוע הנכון מלווה אותך בתהליך המיתוג שלך, השילוט יכול לעשות את כל ההבדל. יצאנו לבדוק מהו המתכון הסודי שמעניק לשילוט את הכוח הזה. כדי לקבל מענה לשאלה הזו, פנינו למומחים של MSDesign המובילים כיום בתחום שלטי החוצות למסעדות, חנויות ורשתות מובילות בישראל. חזרנו עם לא מעט תובנות.
השיווק הדיגיטלי הוא שותף ולא מתחרה
צוות MSDesign שיתף אותנו בעובדה מפתיעה – עבורם אפיקי השיווק החדשים אינם מהווים כל איום. להיפך, במובנים רבים הם הופכים את פתרונות השילוט ליעילים וחדשניים מתמיד. המדיה החברתית שינתה מהיסוד את השיווק בתעשיית המזון והביגוד. לקוחות יכולים לעזור לבנות את המותג שלך במספר קליקים על ידי שיתוף תמונות של קינוח אהוב, ביצוע צ'ק אין בפייסבוק ברשת שלך או השתתפות בקמפיין המערב את המותג שלך. לכן, MSDesign מעצבים כיום שלטים כשכוח הדיגיטל נלקח תמיד בחשבון. האשטג המעטר את כותרות השלטים בכניסה לחנות ובמשרדים, שילוב קודי QR בשילוט, הזמנה לבקר בדף האינסטגרם או כל אלמנט אחר שמגייס את הצרכנים להשתתף בטרנד רשת מניע את הצרכנים שלך לפעולה גם כשהעיניים שלהם מחוץ לטלפון.
"לשילוט חוץ, תמיד עדיף להתמקד בשלט אחד גדול במקום להתפזר על כמה שלטים", ממליצים המומחים של MSDesign. "שלט אחד מואר בכניסה לעסק שניתן לראות תמיד ימשוך הרבה יותר תשומת לב מכמה שלטים קטנים ושכבר אינם מתבלטים". כמובן שכשהשלט מעוצב באופן מקורי ומזמין, עולה הסיכוי שצרכנים יצלמו אותו וישתפו ברשתות החברתיות. כך השיווק הדיגיטלי ושיווק באמצעות שילוט מזינים אלו את אלו.
מבססים את השפה העיצובית של המותג שלך
כולנו ראינו בחיים שלנו שלטים גרועים וקל לזהות מתי השלט לא עובד. תאורה לא אחידה, שלט סדוק או מוכתם ואותיות מהבהבות הם סימנים מובהקים לשילוט שעושה נזק יותר מתועלת. עם זאת, כדי ליצור שלט מצוין, נדרשת הבנה מעמיקה בהרבה. שלט ברמה גבוהה, מציין צוות העיצוב שלMSDesign, יהיה כזה שיציב את הלוגו ואת השפה הוויזואלית שלך במרכז ושייצג את ערכי המותג שבנית. האם השלט שלך צבעוני צעיר ותוסס? מאופק ואלגנטי? האם הוא משדר יוקרה, או אולי דווקא הומור? כל נושא שיעלה בשילוט – מהאלמנטים שמוצבים בו ועד סכמת הצבעים – מספר סיפור על הערכים והרעיונות שעומדים ביסוד החזון שלך. חזון שמדבר בשפה ברורה, הוא חזון שהצרכנים יכולים להזדהות אתו.
המלחמה האמיתית היא על תשומת הלב
אנו חיים בעולם בו תשומת הלב שלנו מוסחת ללא הרף. אל רוב הגירויים שאנו נחשפים אליהם מדי יום, אנו כלל לא מודעים עוד. לכן, במובנים רבים אנו כבר לא במאבק על תודעת הצרכן, אלא על תת-תודעת הצרכן. לכן, מסעדות וחנויות ללא שילוט מחמיצות הזדמנות חשובה למיתוג בדיוק ברובד הזה. בין אם מדובר בשלטים קבועים המעטרים מבנה או רחוב, עיצוב המשרד או אפילו שלטי הכוונה בתוך המבנה, שלטים הם מאפיין בסיסי של הנוף העסקי.
דווקא בשוק הביגוד והמזון, בעיקר ברשתות הגדולות, מדובר בכלי תקשורת חשוב מאין כמותו. הציבור בסופו של דבר מודע אך ורק למה שאנו מספרים לו. הגיעה קולקציה חדשה? מוצר חדש התווסף לחנות? מבצע אטרקטיבי חדש רץ במסעדה שלך? כשהמידע הזה חשוף לציבור במרחב הציבורי, הוא זוכה לתודעה.
הספק הנכון עשוי לעשות את כל ההבדל
כפי שראינו, ישנם כל כך הרבה היבטים שיש לקחת בחשבון כשזה מגיע לפתרונות שילוט ועיצוב משרדי שעושים את העבודה. לכן, חשוב לוודא שאנשי המקצוע שילוו אותך, יביאו איתם את הידע והניסיון הנדרשים כדי למצות את המיטב מהמיתוג שלך. במשך שנים, מובילה MSDesign את עולם השילוט ומיתוג העסקים אל המאה ה-21. כדי לשמור על רלוונטיות מתמדת של המותג שלך וליהנות מנראות שמדברת את תדמית העסק באופן מדויק וקולע לקהלי היעד שלך, חשוב שיעמדו לרשותך מומחים. עם טכנולוגיה בסטנדרטים הגבוהים ביותר וניסיון של מעל שלושה עשורים בתחום השילוט, יש לך שותפים מוכשרים ונאמנים לכל מאמצי הפרסום שלך.