מעבדת טכנאים לעולם הסלולר והמחשבים

מכירים את זה שהטלפון הסלולארי מתחיל לזייף פתאום? שהמחשב נתקע לכם באמצע העבודה? אתם חושבים שאיבדתם חומר? אין דבר מלחיץ מזה. בטלפון הסלולרי ובמחשב הביתי אנו מנהלים ושומרים את כל מה שיש לנו. כל החברים שהכרנו לאורך השנים, ההזדמנויות שמצאנו, החוויות שצברנו ותיעדנו. כשכל זה פתאום מאיים להיעלם, כשאנו עומדים מול תקלה כזו או אחרת במכשיר שאנו כל כך זקוקים לו ותלויים בו בכל רגע נתון – לפעמים ההרגשה היא של סוף העולם.

אנחנו פה כדי לספר לכם שאתם יכולים להירגע. הגעתם למקום הנכון שייתן לכם מענה מיידי לכל תקלה ובעיה שמתעוררת במכשיר שלכם. קוםאנדפון היא מעבדה מקצועית בעלת וותק רב  – למעלה מעשור – בתיקון כל סוגי הבעיות, בטלפונים סלולאריים ובמחשבים. הטכנאים שלנו כולם מקצועיים ומוסמכים, שנתקלו כבר בהכל ויוכלו לסדר גם את המכשיר שלכם על הצד הטוב ביותר.

למה לתקן כשיש מכשירים חדשניים וזולים יותר?

הטכנולוגיה כיום באופן כללי, החל מקונסולות משחק וכלה במקררי ענק, מיוצרת באופן זול ופשוט מהסטנדרטים המקובלים בעבר. לכן בכל הנוגע למכשירים חשמליים הנטייה היא לזרוק מכשירים תקולים ולקנות חדשים במקום.

במכשירים סלולריים ובמחשבים לעומת זאת, יש ערך רב מעבר למכניקה של המכשיר – כיוון שאנו אוגרים בהם מידע אישי ועסקי, תכניות עבודה, אנשי קשר, מסמכים והתכתבויות. מעבר לזה, כיוון שהם נמצאים בשימוש כל הזמן נוצרת סנטימנטליות מסוימת כלפי המכשיר וגם הרגלי שימוש שקשה להחליף. לכן רב האנשים יעדיפו למצות קודם את אפשרויות התיקון ורק לאחר מכן לחשוב על האופציה של מכשיר חדש.

איתור התקלה במהירות, תיקון מקצועי ואמין לכל סוגי המכשירים

המבחר הענק של הדגמים והחברות הקיים כיום מקשה לעיתים על הטכנאי לאפיין את הבעיה או למצוא חלקי חילוף מתאימים במקום אלו שנפגמו. הוותק הרב של הטכנאים שלנו יחד עם העובדה שאנו מוכרים ועובדים עם כל המותגים הטכנולוגיים, הביא לנו ידע וניסיון בתיקון כל סוגי המכשירים וגם מלאי זמין של חלקי חילוף.

אצלנו לא תאלצו להמתין ימים ארוכים עד למציאת החלק החסר ולשובו של המכשיר לתפקוד תקין, תוכלו לסמוך עלינו שתקבלו את המכשיר חזרה חי ומתפקד במינימום זמן. תקלות במכשירים סלולאריים ובמחשבים נחלקות באופן כללי לשני סוגים: תקלות בחומרה וברכיבי המוצר החיוניים לתפקוד הכללי או לפונקציונאליות מסוימת במכשיר, ותקלות תוכנה כמו בעיות במערכת ההפעלה, וירוסים, נפחי אחסון ועוד. בעיות תוכנה יכולות להיות גם תוכנות מסוימות שעלולות להיות מורכבות להתקנה עצמית או שמצריכות רישיון.

ישנן בעיות שמזיקות למכשיר באופן מיידי, וכל עיכוב בטיפול עלול להשבית את המכשיר לחלוטין ללא אפשרות נוספת לתיקון. בעיות כמו קורוזיה, התחממות הסוללה או לחילופין וירוסים מצריכות טיפול מקצועי דחוף במעבדה, כדי שלא תגרומנה נזק בלתי הפיך במכשיר.

חלק מהבעיות הנפוצות וכיצד הן עלולות לסבך את המכשיר שלכם

כדי להבין את החשיבות של טיפול מהיר ומקצועי במכשיר, נפרט כאן חלק מהבעיות הנפוצות וכיצד הן עלולות לסבך את המכשיר שלכם אם לא תטופלנה מיידית בידיים מקצועיות.

קורוזיה, למשל, היא בעיה הנגרמת עקב רטיבות מצטברת במכשיר. זה יכול להיות כמה פעמים שנכנסתם עם הסלולארי לחדר האמבטיה הלח, הנחתם אותו על שיש רטוב או במקרה של מחשב נייד – כוס שנשפכה בסביבת המחשב. הרטיבות מחלחלת אל קרבי המכשיר ויוצרת שכבת לכלוך וחלודה על גבי המוליכים החשמליים שמשביתה את פעילות המכשיר.

רובכם וודאי מכירים את תרופות הסבתא המקובלות לייבוש המכשיר באמצעים מכאניים או באמצעות אורז, אז כדאי שתדעו שייבוש כזה אולי יחזיר זמנית את המכשיר לחיים אך יזיק לו בטווח הרחוק ויקצר את תוחלת החיים שלו. ייבוש באורז דווקא כן מומלץ אך בתור עזרה ראשונה בלבד, עד לתיקון במעבדה. האורז מנקז את הרטיבות אך לא מנקה את הקורוזיה, כך שאם תדלגו על התיקון והניקוי המקצועי תגלו את עצמכם עד מהרה באותה סיטואציה.

התחממות הסוללה גם דורשת טיפול דחוף במעבדה, לפני שתשבוק חיים לחלוטין ותשבית את המכשיר בדיוק כשאתם בעיצומה של עבודה או שיחה. הסוללה צורכת אנרגיה ומזרימה אותה למכשיר, כך שתמיד תהיה חמה יחסית ותגרום להתחממות מתונה של המכשיר כאשר הוא בשימוש.

אם מיד כאשר אתם נוגעים במכשיר אתם נרתעים מהחום שהוא פולט, לא יכולים להניח את המחשב על הברכיים או לקרב את הסלולארי לאוזן מרב חום – משמעות הדבר כי הסוללה התחממה יתר על המידה, תופעה הנפוצה בסוללות ישנות ויש להחליפה מיידית – מומלץ מאד בסוללה מקורית.

לפעמים הבעיה היא לא קריטית להמשך תפקודו התקין של המכשיר, אלא סתם מעצבן לגלות באמצע מסיבה משפחתית כי מיציתם את נפח האחסון ולא תוכלו יותר לצלם עד שלא תפנו קצת מקום. אם זה קורה לכם לעיתים תכופות ואתם מוצאים את עצמכם מתלבטים בין התמונות מיום ההולדת לצילום עוד קצת נופים מהטיול – זה אומר שנפח האחסון שלכם לא מספיק לצרכים שלכם וכדאי להגדיל אותו.

בעיות כגון אלו ועוד רבות הן בעיות המצריכות שירות וטיפול זמין ומקצועי, ובדיוק בגלל זה אנחנו כאן עם שירותי המעבדה הניידת שלנו.

זמינות וניידות עד פתח הבית – כי זה מה שהכי חשוב לכם כרגע

כשהכל ממתין ב'הולד' עד שהמכשיר שלכם יחזור לתפקד, אנו מבינים עד כמה הענין דחוף ומשמעותי עבורכם. בדיוק בשביל זה הקמנו מעבדה ניידת, שתבוא אליכם עד הבית עם אפשרות לאסוף את המכשיר או אפילו לתקן אותו אצלכם בבית – תלוי מה הבעיה.

המעבדה שלנו יושבת בפתח תקווה, ניתן להגיע אלינו או להזמין את השירות אליכם הביתה. אנו נותנים שירות עד הבית בכל רחבי גוש דן.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל בעיה, ולתת שירות בנושאי תיקון, שדרוג ומכירת מכשירי סלולר, מחשבים וציוד היקפי במחירים הוגנים.

 

comandphone
דילוג לתוכן