המגמה המובילה בעולם העסקים

המגמה המובילה בעולם העסקים: פרסום מדויק ומטורגט בדיוק לקהל שלך

לשיווק הדיגיטלי יתרונות רבים על פני פלטפורמות פרסום אחרות, מדובר בפרסום הכי יעיל ואפקטיבי שיש היום בתחום השיווק. להלן מספר סיבות לכך:

1.זמינות

כיום, שלכל אדם ואף לרוב הילדים יש סמארטפון, אפשר לשווק לכולם מכל מקום ולכל מקום. בין אם זה בבית או מחוץ לבית. היום לא צריך עוד להגיע אל החנות הפיזית כדי לרכוש מוצר או או שירות, או להתעניין בפרטי המוצר ומבצעים. כל אדם המחובר לרשת, (כל מי שיש לו נייד), יכול להיעזר באינטרנט על מנת להשוות מחירים, להגיע למוצרים ושירותים ספציפיים, לבצע רכישות או להשאיר פרטים לאחר התעניינות. בעזרת הפרסום הדיגיטלי ניתן להגיע אל הגולש המעוניין ולהציע לו מידע רלוונטי ואטרקטיבי עם הפניה מדויקת אל האתר, גם אם מדובר בעמוד בודד המציג את היתרונות של העסק או להשארת פרטים. יתר על כן, יש אפשרות להגיע לקהל שמחפש אותך בזמן שהוא צריך אותך, למשל: "שרברב בפתח תקווה", ויש גם אפשרות ל"שיווק מחדש" ( (Re-marketing אותו כולנו מכירים כפרסום שרודף אחריך מרגע שביצעת פעולה/אינטרקאציה עם מוצר או שירות כלשהו, על מנת שתבצע רכישה או תשאיר פרטים.  

2.צעד לחיסכון כלכלי

אין צורך להוציא עשרות אלפי שקלים על הפקת פרסומות לטלוויזיה או לרדיו, או עלונים – סכומים שאין לרוב העסקים הקטנים להוציא על פרסום. בעזרת כלים באינטרנט שחלקם חינמיים וחלקם בתשלום, ניתן לייצר תמונות וסרטונים אשר ישמשו אותך בקמפיינים בשיווק הדיגיטלי. בנוסף, בעזרת פרסום דיגיטלי ניתן לחסוך בהוצאות גבוהות הכרוכות בהחזקתם של אנשי שיווק וטלמרקטינג בעסק. בזכות קשת רחבה של אפשרויות שיווק דיגיטלי יכול בעל העסק לבחור בפלטפורמות שונות המתאימות באופן מדויק לתקציב שלו ולמטרותיו, בין אם מדובר בקידום אורגני, קידום ברשת חברתית אחת או יותר, פרסום בגוגל אדוורדס או בגוגל מדיה, אתר מוצלח שמקדם את עצמו, או חנות דיגיטלית ריווחית.

 3.היכולת לשנות תוך כדי

בשונה בפרסום מסורתי: רדיו, טלוויזיה, עיתונות, פרינט וכו', ניתן להפסיק קמפיין בכל זמן נתון. ניתן לשנות את הקמפיין בזמן שהוא באוויר, בין אם מבחינת מלל/תמונה/סרטון לראות מה עובד טוב יותר ומה פחות טוב ולתקן תוך כדי תנועה. אלו תכונות שלא ניתן להשיג בשום פרסום מסורתי. מנהלי הקמפיין נהנים משליטה גבוהה במיוחד על ההוצאות הכרוכות בו, ומכלי ניהול מתקדמים המאפשרים למקסם את התוצאות של הקמפיין בעודו באוויר. להוריד עלויות לליד, להגדיל כמות רוכשים, יותר אנשים שישאירו פרטים וכו'.  הידע (DATA) המצטבר בכל קמפיין עוזר למנהלי הקמפיינים למקסם ולשפר את התוצאות על בסיס יומיומי. ישנם אפילו כלים אשר מדמים את קהל הלקוחות שלך לקבוצה מסויימת בעלי תכונות אופי משותפות, או מכנה משותף אחר, ולאחר מכן ניתן להרחיב את הפרסום לקהלים בעלי אותן תכונות/מאפיינים.

 4.העתיד – עסק שחושב קדימה

שיווק דיגיטלי מעיד על עסק הצועד עם זמן ולא נשאר מאחור. למעשה, עסק שאינו נעזר בערוצים אלו פשוט סובל מתדמית מיושנת. הדבר נכון לא רק לגבי חברות וארגונים גדולים, אלא לעסקים מגל סוג וסדר גודל כולל בעלי מקצועות ונותני שירותים כמו קוסמטיקאיות ועורכי דין. ראוי להבין כי ככל שחולפות השנים עוברת האוכלוסייה לשימוש מאסיבי ברשת, כאשר הדור הצעיר כבר אינו מכיר כמעט דרכים אחרות להתנהלות חברתית וצרכנית. לכן, שיווק דיגיטלי אינו רק מעיד על חדשנות ורצינות – זוהי הדרך היחידה להגיע אל קהל עצום שרואה ברשת כלי אלמנטארי לביצוע פעולות.

כיום צעירים כבר לא רואים פרסומות בטלוויזיה. המעטים שעוד צופים בטלוויזיה כפי שהיא בדור הישן (לא ביוטיוב, או בVOD, או באינטרנט) מעבירים את הפרסומות לאחר שמקליטים את הסדרות. או שפשוט מנצלים את זמן מקבץ הפרסומות לעשות משהו אחר מלבד צפייה.

רוב הצעירים מבלים זמן ממושך ברשתות החברתיות. פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, טיקטוק ועד לא מזמן גם סנאפצ'אט וכו'.  קמפיין פרסומי נכון בפלטפורמות אלו מגביר באופן משמעותי את החשיפה החיובית לה זוכה העסק בקרב קהלים צעירים ומכאן גם מגדיל את מעגל לקוחותיו והכנסותיו. יתרה מזאת, צעירים אלו גדלים לתוך המציאות הזו ובעתיד הם יהיו רוב הלקוחות, כבוגרים. עסק שחושב קדימה חייב לקחת את זה בחשבון.

 5.מגמה בשיווק בשנה האחרונה

סיפוק צרכים מיידים הפך לחשוב יותר מנאמנות למותג. אם פעם דיברו בשיווק ובחברות הענק על "נאמנות למותג", הרי שהדיגיטל קצת שינה את פני הדברים. לקוח פוטנציאלי שמאוד אוהב את איקאה למשל, יכול לבחור להרכיב לבד רהיט שהוא אוהב יותר את העיצוב שלו וגם במחיר טוב יותר מאשר איקאה – רק כי נחשף אליו בדיגיטל. המלחמה החדשה של מותגים היא להיות שם עבור הלקוחות, ולתת מענה לצרכים המיידיים שלהם. מי שצריך / רוצה מוצר מסוים פשוט רוכש אותו ברשת או מחליט על רכישה בדיגיטל וכבר לא הולך על עיוור על המותג שהוא היה רגיל אליו. מנצחים יהיו אלו שיחסכו לאנשים זמן, ויתנו להם את מה שהם צריכים מהר ככל האפשר. כמחצית מכל הקונים מוודאים את זמינות המלאי לפני שהם מגיעים לחנות. עוד נתון מגלה שחיפושי מובייל הכוללים “הכי טוב” + “עכשיו” צמחו ביותר מ-125% בשנתיים האחרונות (לדוגמה: המבצעים הכי טובים עכשיו, הטלפון הכי טוב שיצא עכשיו, המניות הכי טובות להשקעה עכשיו וכן הלאה).

 

סוכנות דיגיטל "קרנפון מדיה"

לפרטים נוספים צרו קשר

התקשרו 📞: 072-3717984

 

או כנסו לאתר שלנו

https://karnapon.com/

 

קרנפון מדיה – נוכחות מסיבית באינטרנט

דילוג לתוכן