למה סרטונים הם אמצעי כל-כך משמעותי וכלכלי לעסק שלך?

כיצד שיווק בעזרת סרטונים יכול לעזור לעסק שלך להגביר את המודעות והמקצועיות

בעידן בו ישנן דרכי קיצור לכל דבר, בטח בדיגיטל, למה סרטונים הם כלי שפשוט אי אפשר בלעדיו? למה כל עסק חייו לשלב סרטונים במערך השיווק שלו, ולעיתים גם במערך ההסברה (תלוי מה אופי העסק) או בשירות הלקוחות שלו? מעוניינים לדעת מה חשיבותם של הסרטונים, תישארו איתנו כמה דקות של קריאה קלאסית, כזו שאינה בצורה סרטון… 

 כיצד שיווק בעזרת סרטונים יכול לעזור לעסק שלך להגביר את המודעות אליו

בעידן החדשני והדיגיטלי של היום, שיווק וידאו וסרטונים הופך להיות דרך פופולרית יותר ויותר עבור עסקים להגיע ללקוחות פוטנציאליים להגביר מודעות ולייצר לידים. על ידי הפקה, עריכה ושיתוף של סרטונים המציגים את המוצרים, השירותים והמומחיות שלהם, עסקים יכולים לבנות מודעות למותג, לבסס אמינות למשוך לקוחות חדשים ולתת ערך לגולש ולמומחיות בתחומו. בנוסף, בעידן של טיקטוק, פייסבוק ואינסטגרם, הסרטונים הינם קצרים וממוקדים, מעניינים והמידע מהם מתקבל בצורה מזוקקת – כמו שכל ילד היום רגיל כשהוא גולש ומשחק להנאתו בטאבלט או בטלפון האישי.

סרטונים מורידים את עלות הליד

היתרון הבולט ביותר של שיווק וידאו וסרטונים מותאמי מדיה, הוא היכולת שלו להוזיל את עלויות הפרסום תוך הגדלת התוצאות. טלוויזיה, רדיו ומדיה מודפסת בשיטות הישנות והמוגבלות, עלולות להיות יקרות יותר ולא תמיד מניבות את התוצאות הרצויות. באמצעות שיווק בווידאו ביצירת סרטונים שיווקיים מנצחים, עסקים יכולים לייצר בשבריר מהעלות ולהפיץ אותם במספר ערוצים, כולל מדיה חברתית, מנועי חיפוש, דואר אלקטרוני, וואצפ ואתר האינטרנט שלהם. יתרה מזאת, באמצעים דלים אפשר להגיע לחשיפה שעולה על כל שלט חוצות או פרסום ברדיו ובאחוז מינימלי מהעלות.

השאירו פרטים לסרטונים שיווקים מיקצועים

סרטונים עוזרים לך להיות מומחים

שיווק וידאו וסרטונים נותן לעסקים/שירותים/חניות אינטרנטיות וגם פיזיות, הזדמנות להציג את המקצועיות והמומחיות שלהם בתחומם. על ידי הפקת סרטונים עם תוכן שמעוצבים היטב עסקים יכולים להפגין את הידע והסמכות שלהם בתחום שלהם לבנות אמון ולהעניק מידע אינפורמטיבי, עם לקוחות פוטנציאליים וקיימים.

 זה בסופו של דבר מוביל לנאמנות מוגברת למותג וללקוחות חוזרים לעסקים, שכן לקוחות מכירים בערך המוסף והתוכן האיכותי המסופק בסדרות של סרטוני וידאו בעלי יכולת ללכוד ולשמר את תשומת הלב של הצופים.

בעולם שבו אנשים מופגזים כל הזמן במידע, תוכן וידאו בולט ביכולת הייחודית שלו למשוך את הצופים ולהחזיק את תשומת לבם. הוכח כי יש סיכוי גבוה יותר לשיתוף וזיכרון של תוכן וידאו מאשר סוגים אחרים של תוכן, מה שהופך אותו לכלי יעיל לעסקים המעוניינים להגדיל את טווח ההגעה והחשיפה שלהם. וכמובן מאפשר לגולשים לרכוש את אותו המוצר או השירות, מאותו עסק שהם ראו את הסרטון שלו.

על ידי יצירת סרטונים אינפורמטיביים, מרתקים ורלוונטיים לקהל היעד שלהם, עסקים יכולים ללכוד ולשמר את תשומת הלב של הצופים, מה שמוביל להגברת המודעות והעניין במוצרים או בשירותים שלהם. זה יכול בסופו של דבר להביא ליותר לידים והמרות לעסק.

בנוסף לשימוש בשיווק בווידאו כדי להגיע ללקוחות חדשים וליצור לידים, עסקים יכולים להשתמש בו גם כדי לטפח לידים קיימים ולשפר את תהליך המכירה הכולל שלהם. על ידי מתן סרטונים מועילים ואינפורמטיביים המנחים לקוחות פוטנציאליים בתהליך הקנייה, עסקים יכולים לבנות אמון וליצור מערכת יחסים עם הלידים שלהם. זה יכול להוביל להגדלת המרות ולערך גבוה יותר לכל החיים של הלקוח.

מה הדרך הטובה ביותר להפיק סרטון לעסק שלך?

כשזה מגיע לשיווק וידאו והפקת סרטונים, האיכות והאנשים היא המפתח. עסקים צריכים לשאוף ליצור סרטונים מופקים היטב, אינפורמטיביים ומושכים ע"י צוות מומחים בתחום. סרטונים אלו צריכים לספר סיפור שמהדהד עם קהל היעד, לטפל בנקודות הכאב שלהם ולספק פתרונות לבעיות שלהם. עסקים צריכים גם לוודא שהסרטונים שלהם מותאמים למנועי חיפוש ורשתות שונות וניתנים לשיתוף במדיה החברתית, כדי למקסם ולמצע את טווח ההגעה והחשיפה שלהם.

שיווק בווידאו בעזרת סרטונים שיווקים קצרים הוא כלי רב עוצמה לעסקים המעוניינים להגביר את הפרסום המודעות והמקצועיות בתעשייה שלהם. על ידי יצירת סרטונים ברמה גבוהה המציגים את המוצרים, השירותים והמומחיות שלהם, עסקים יכולים ללכוד את תשומת הלב של לקוחות פוטנציאליים, לבסס אמינות וסמכות בתחומו, בסופו של דבר לייצר יותר לידים, מודעות והמרות.

כדי להתחיל עם שיווק וידאו, עסקים צריכים לזהות את קהל היעד שלהם, ליצור מסר משכנע ולהפיק סרטונים אינפורמטיביים, מרתקים ורלוונטיים לקהל שלהם. עם הגישה הנכונה, עסקים יכולים למנף את הכוח של שיווק וידאו כדי להצמיח את העסק שלהם ולהשיג את המטרות שלהם.

חברת "כדברא" הינה חברה מקצועית המפיקה סרטונים איכותיים ברמה גבוהה. ב"כדברא" כותבים תסריטים, מצלמים, עורכים ומפיקים סרטונים מכל הסוגים לעסקים המובילים בישראל.

השאירו פרטים לסרטונים שיווקים מיקצועים

דוגמאות לסרטונים שיווקים מיקצועים

דילוג לתוכן