שוק הדגים עד הבית

דגים טריים בשירות חדשני – עד הבית

בין אם אתם אוהבים את הדג שלכם על האש, אפוי בתנור או כחלק ממנת הסושי המושלמת, הטריות והאיכות הם אלה שמבטיחים לכם את הטעם המשובח. אתם רוצים לעבוד עם חומרי הגלם הטובים ביותר, ליצור מנות מפנקות וליהנות מהמעדנים המופלאים ביותר. 

האיכות הגבוהה ביותר – לא לשפים בלבד

אם ביקרתם לאחרונה במסעדה טובה של שף מוכר, סביר להניח שנהניתם ממנת דג מפנקת במיוחד. זוהי לא הפתעה גדולה, שכן השפים המובילים מבינים עד כמה חומרי הגלם שלהם משפיעים על התוצאה הסופית. הם בוחרים בקפידה כל דג, משלבים את התבלינים המנצחים ומתכננים את שלבי ההכנה לפרטי פרטים. עכשיו אתם יכולים להביא את כל הטוב הזה אליכם הביתה, לשדרג את המנות האהובות עליכם ולהכין אותן לגמרי לבד. במילים אחרות, לא רק השפים הגדולים נהנים מדגים טריים ברמה הגבוהה ביותר, אלא גם אתם, במטבח הביתי והאינטימי שלכם. עכשיו אתם יכולים לקבל את כל הטוב הזה עד לפתח הדלת, עם השירות החדשני של "שוק הדגים", משווקת דגים טריים מכל העולם. לחיצו להזמנה מהירה 

כל סוגי הדגים – תחת קורת גג אחת

כיאה לתפריטי המסעדות המובילות בישראל, שירות האינטרנט החדשני של "שוק הדגים" מאפשר גם לכם לבחור את הדגים הטובים ביותר, אלה שמתאימים למנה המועדפת עליכם יותר מכל. בלחיצת כפתור תוכלו לבחור בין שלל דגים, לרבות לוקוס טרי, טונה אדומה, מוסר ים, לברק, בורי או סלמון. תוכלו לבחור בין דגים טריים שונים וכן בדגים המתאימים ביותר לסושי. אתם לא צריכים לפתוח מסעדת שף או תוכנית בישול בטלוויזיה כדי לשדרג את החוויה הקולינרית במטבח הפרטי שלכם. אתם רק צריכים לבחור את הדג המושלם, והוא יגיע אליכם הביתה בזמן שלכם, כדי שתוכלו להיערך מראש לארוחת השבת המפנקת, לחג המתקרב או לסעודה הגדולה שאתם מתכננים לחבר'ה.

דגים איכותיים במחירים משתלמים

הבשורה הטובה עוד יותר היא שגם הדגים הטריים והטובים ביותר זמינים עבורכם במחירים נוחים ומשתלמים. השירות החדשני שלנו מגיע לכל בית,כל אחד יכול להרכיב לעצמו את התפריט המנצח, ליהנות משירות מיוחד במינו ולעשות את זה בזמן שלו דרך אתר אינטרנט חדשני. עם ניסיון רב באספקת דגים לכל הארץ, היום אנחנו מגיעים גם אליכם כדי שלא תצטרכו לצאת אל השוק או אל הסופר, עם או בלי מסיכה, כפפות ואלכוג'ל. זהו שירות אישי, יעיל, פשוט ונוח. המחיר המשתלם הוא רק עוד בונוס שהופך את הרכישה באתר לאטרקטיבית הרבה יותר.

ההבדל בין דגים טריים לקפואים

אם התרגלתם לקנות דגים קפואים במרכול, הרי שיש המון סיבות טובות להעדיף את הדגים הטריים והאיכותיים. למעשה, הדגים הטריים נמצאים תחת פיקוח קפדני ויסודי מאוד כדי להבטיח לכם איכות ללא פשרות. יתרה מכך, דגים טריים כוללים ריכוזי נתרן נמוכים יותר ולכן הם גם נחשבים לבריאים הרבה יותר. הרכיבים התזונתיים שלהם רבים וטובים, ובהתאם לסוג הדג שבו תבחרו תוכלו ליהנות ממקורות מעולים לחלבון, אומגה 3, באזל, אבץ או ויטמינים, וזו רק רשימה חלקית. השילוב בין בריאות לאיכות, בין טריות למחירים משתלמים, זהו ללא ספק השילוב המנצח – בין אם אתם מתכננים את מנות השף שתגישו ללקוחות שלכם, ובין אם אתם מתכננים ארוחה ביתית מפנקת במיוחד לאדם קרוב או למשפחה כולה. לחיצו להזמנה מהירה 

הפתרון המושלם לכל ארוחה

אז לפני שאתם מתכננים תפריט דיאטה או את תפריט הארוחה שלכם, למנגל, לאירוע פרטי או לארוחת השבת, בחרו לעצמכם את הדגים הטובים ביותר. מהסלמון הנורווגי ועד הברבוניות הטריות, מהבורי המושלם ועד הלוקוס המשובח, "שוק הדגים" מציעה לכם את המענה האיכותי ביותר לשולחן החגיגי שלכם. אתם מוזמנים לבחור את הדג שישלים את הסעודה המשובחת, ליהנות ממחירים מצוינים ולעשות זאת בזמן ובקצב שלכם, בלחיצת כפתור ובלי לצאת מהבית. את הדגים האיכותיים תקבלו במועד שתבחרו כדי שתוכלו ליהנות מטריות ללא פשרות, ולשדרג את החוויה הקולינרית שלכם – ושל האורחים שלכם.

דילוג לתוכן