כך תחזקי את זקיקי השיער ותעצרי את הנשירה

נמאס לך להביט במראה ולהרגיש מבוכה ודכדוך מהשיער הדליל? את מוצאת את עצמך מלאת קנאה כשאת מביטה בנשים עם שיער מלא ומרשים? אם כן, נשמי עמוק, כי הפתרון בדרך. ד"ר ענת אלקין, המומחית מספר אחת בישראל לטיפולי שיער מתקדמים, מגלה לך את כל הסודות לחיזוק זקיקי השיער ועצירת הנשירה. המשיכי לקרוא – הדרך לשיער בריא, שופע ואסתטי, מעולם לא היתה קצרה כל כך.

ממה נגרמת נשירת שיער?

נשירת שיער ודלילות בשיער, יכולות להוביל להתקרחות משמעותית. הסיבות לכך הן מגוונות וכל אחת יכולה לסבול מסיבה אחת או יותר, שמביאה לכך שהשיער שלה ינשור. בין הסיבות אפשר למנות:

  • אנמיה.
  • תזונה לא מאוזנת שאינה מכילה את כל אבות המזון בכמויות ראויות.
  • מצבי לחץ, דכאון, חרדות והפרעות נפשיות נוספות.
  • שינויים הורמונליים המתרחשים בגוף כתוצאה מהריונות, לידות, מחלות ועוד.
  • גורמים גנטיים – אם הנשים והגברים במשפחתך סובלים משיער דליל, יש סיכוי טוב שגם אצלך תהיה נשירה בשלב מוקדם יחסית.
  • התבגרות והזדקנות טבעיים.                

המשותף לכל התהליכים האלו, הוא ההשפעה שלהם על הגוף. כתוצאה מכך, השיער נושר ונוצר מעגל המזין את עצמו בצורה הגרועה ביותר שיש. אם למשל את סובלת מסטרס, שגורם לנשירת שיער וכתוצאה מכך לא אוכלת מספיק מזון בריא, מה שגורם לנשירה ביתר שאת וכתוצאה מהשיער הדליל נכנסת עוד יותר לסטרס ודכדוך, שבתורם מגבירים את הנשירה – מדובר במצב שמאתגר מאוד להתגבר עליו. מאתגר, אך אפשרי. עם עבודה נכונה על חיזוק זקיקי השיער, גם את תוכלי לעצור את הנשירה ולחיות עם השיער שאת חולמת עליו.

רוצה לעצור את הנשירה?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

אבחון מדויק וטיפול הוליסטי הם הצעדים הנכונים לעצירת הנשירה

ד"ר ענת אלקין מדגישה כי כדי לעצור את נשירת השיער, יש צורך באבחון מדויק ולאחר מכן, בטיפול הוליסטי. האבחון צריך לבדוק מהי הסיבה האמיתית לנשירת השיער ולמפות את כל גורמי הסיכון. אם למשל מתגלה כי עיקר הבעיה היא חוסר תזונתי, יש להשלים אותו בעקביות ולפקח על התקדמות הטיפול באמצעות בדיקות דם, לפני שניגשים לטיפול בקרקפת עצמה. גם שינויים הורמונליים ניתנים לאיתור ולטיפול וכנ"ל בעיות נוספות הגורמות לנשירת שיער חמורה. הטיפול צריך להיות הוליסטי. כלומר, להביא בחשבון את מכלול הגורמים הרגשיים והפיזיים ולטפל בהם במקביל, בצורה אופטימלית. בהרבה מקרים המהלכים הללו מונעים את הצורך בטיפולים אגרסיביים יותר, זקיקי השיער מתחזקים, הנשירה עוצרת והשיער מתמלא מחדש.

למה לא לעשות השתלת שיער וזהו?

אמצעי התקשורת גרמו לנו להאמין כי השתלת שיער היא פתרון זמין, זול ופשוט להתקרחות, נשירה ושיער דליל. בפועל, המציאות מעט שונה. ראשית, השתלת שיער היא תהליך מורכב וסיזיפי, שלא מתאים לכל אחת. השתלת שיער איכותית מתבצעת אחרי אפיון מדויק של מצב המטופלת ויש נשים שלא יכולות לעבור השתלת שיער, מסיבות שונות. שנית, לא מדובר בטיפול זול כלל וכשהוא מתבצע ברמה גבוהה, השתלת שיער עולה לא מעט כסף. גם צלקות, כאבים ותופעות לוואי הן בדרך כלל חלק בלתי נפרד מהשתלות שיער, גם אם מנסים לשווק לך אותן כטיפול קליל ונטול סיבוכים. אז במקום להמתין שהשיער שלך יגיע למצב שבו את זקוקה להשתלה, את יכולה לפעול הרבה יותר מוקדם ובצורה הרבה יותר מדויקת. כשמטפלים נכון בזקיקי השיער ועוצרים את הנשירה, לא זקוקים להשתלת שיער וחוסכים כסף, זמן, התעסקויות, כאבים, צלקות וכל הכיו"ב.

לשלב את הטיפול ההוליסטי עם הטכנולוגיה המתקדמת בעולם

ד"ר ענת אלקין מדגישה כי לאחר שהתבצע מיפוי ומעקב אחר גורמים העלולים לגרום לנשירה, אפשר להתחיל לטפל בשיער באמצעות אחת הטכנולוגיות המתקדמות בעולם האסתטיקה הרפואית: ה , , PRP. טיפולי PRP, ו-PRF-I מבוססים על שימוש חדשני בנוזל הפלזמה מתוך גוף המטופל, הנשאב ומוזרק בעדינות לתוך האזור שבו רוצים לטפל. במקרה זה, מדובר באזור הקרקפת ובחיזוק זקיקי השיער.

ההזרקה מעודדת את יכולת הריפוי הטבעית של הגוף וכך הזקיקים מתחזקים ללא תופעות לוואי, הנגמרות כתוצאה ממפגש של הגוף עם חומרים זרים. ה PRP הוא טכנולוגיה מוכרת ומוכחת, המשמשת בהצלחה את מכוני הביוטי המובילים בעולם, כבר שנים רבות. זוהי השיטה האידיאלית עבור מי שסובלת מנשירת שיער ומעוניינת להשיג מראה זוהר ושופע, בדרך קלילה וטבעית.

ד"ר ענת אלקין – מומחית בתחום הטכנולוגיות הרפואיות להשתלות שיער, מפתחת ויצרנית של מוצרים לשיער, בעלת ניסיון עשיר מעל 15 שנים והבעלים של HAIR SOLUTION, בו עובדים צוות של מספר רופאים.

לפרטים נוספים והרשמה מהירה לחצו כאן הטיפול המקיף והבטוח לשיער שלך

(והוא כאן בישראל!)

רוצה לעצור את הנשירה?

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

דילוג לתוכן