הגוף שלך השתנה בעקבות לידה? בואי להכיר את מאמי מייקאובר

מאמימייקאובר ד"ר אייל שפירא

אחת ההחלטות החשובות בחיים היא ההחלטה להביא ילדים לעולם. אך אימהות רבות מרגישות, למרבה הצער, שגופן השתנה ללא היכר  ומבינות שכדי לחזור לגופן כפי שהיה מוכר להן דיאטה ופעילות גופנית לא יספיקו. ניתוח פלסטי כמו מאמי מייקאובר יכול לסייע לאימהות רבות כדי לקבל את התוצאה אליהן הן שואפות ולגרום להן להרגיש שוב טוב עם עצמן.

מאמי מייקאובר הוא קונספט ניתוחי שמטרתו לטפל באזורים הבעייתיים הנפוצים ביותר בגוף האישה שמשתנים בעקבות ההריונות והלידות. שינויים גופניים אלו יכולים להפריע לנשים רבות ויכולים להופיע באזורים שונים כמו אזור הבטן , השדיים, המותניים, גב, זרועות, ירכיים ואזור הערייה. הפעולות הכירורגיות הללו מנסות לשפר ולתקן את הרקמות השונות ביניהן – עור, שומן, שרירים ועוד. הרקמות השונות מתשתנות באופנים שונים בינהם- רפיון, צבירת עודפים, איבוד נפחים, צלקות ושינוי במראה. מכיוון שהשינויים שונים מאישה לאישה ומכיוון שהדברים שמפריעים לאחת יפריעו לאחרת יש להגיע לייעוץ ולהבין יחד עם הרופא מהם סידרי העדיפות, על אוזו פעולה מדובר ומה היקיפה ובמקרים רבים לשלב בניתוח אחד טיפול באזורים שונים באותו הניתוח. ניתוח משולב של מספר אזורים יכול לחסוך כסף, זמן החלמה וכמובן חרדה ומתחים .

השאירי פרטים לייעוץ ממומחה פלסטיקאי בכיר

למי מתאים הליך של מאמי מייקאובר?

כל אישה שעומדת מול המראה וחשה תסכול מהשינויים שגופה חווה בעקבות ההריונות והלידות יכולה להתאים למאמי מייקאובר.  כמובן שלנשים שונות יפריעו אזורים שונים ומשום כך יש להבין את חשיבות הפניה לרופא מומחה לכירורגיה פלסטית העוסק בתחום עיצוב הגוף ובעל נסיון רב.

במרפאת ד"ר אייל שפירא  תוכלי לקבל יעוץ והכוונה.  מכיוון שלכל אישה משתנים או מפריעים אזורים שונים נוכל ביעוץ אישי לבנות עבורך תוכנית טיפול מדויקת אשר תענה על דרישותייך וציפיותייך.

  • ניתוחי מאמי מייקאובר משלבים מספר אזורים בניתוח אחד הנפוץ ביותר הוא השילוב של ניתוח בטן וחזה . אם החזה נפול ואת מעוניינת להרימו, אם החזה גדול ואת מעוניינת להקטינו , אם החזה מורקן וקטן ואת מעוניינת להגדילו לכל אלה ניתן לתת מענה .
דר אייל שפירא
חשיבות של שילוב בין טיפולים באזורים שונים
תוצאות מרשימות בניתוח מאמי מייקאובר​
שילוב בין ניתוחים באזורים שונים
תוצאות בניתוח מאמי מייקאובר​

חשיבות שמירת התוצאות המתקבלות

לפני ביצוע הליכים כירורגים אלה  וכדי להצליח לשמר את התוצאות המתקבלות מהן, יש לחשוב היטב על עיתוי הביצוע. לכן, אם את באמת מעוניינת במייקאובר אשר יחזיק מעמד לאורך זמן, עלייך להיות בטוחה שסיימת את תקופת ההיריונות הצפויה לך או לפחות לא מתכננת הריון עתידי. כמו כן, כדאי לרדת במשקל ולהגיע למשקל הגוף האידיאלי עבורך, או בטווח של כ-15 ק"ג ממנו. בנוסף, חשוב לשמור על תזונה בריאה ולשלב פעילות גופנית בשגרה, מכיוון שעלייה במשקל בעקבות ההליך עלולה לפגוע בתוצאות.

במהלך הייעוץ שלך, נוכל לתת לך עצות ספציפיות לגבי הליך מאמי מייקאובר ועל הצעדים שעליך לנקוט לפני ואחרי הניתוח כדי לקבל את התוצאות הטובות ביותר. תוכלי לדון על התחומים והאזורים המפריעים לך בגופך, ואת חזונך לגבי השיפור הנדרש. לאור הדרישות נוכל להדגיש בפנייך היבטים נוספים, שאולי לא חשבת עליהם כמו זמני החלמה ספציפיים להליך המבוקש, מיקומי החתכים, טכניקות נפוצות או אפשריות להליכים השונים, למשל בשאיבת שומן, או באיזה סוג שתל יש להשתמש במקרה של הגדלת חזה.

ד״ר אייל שפירא – מנתח פלסטי מהמובילים בישראל,יו"ר עמותת הרופאים העצמאיים, מומחה בכיר בבית חולים אסף הרופא

 

השאירי פרטים לייעוץ ממומחה פלסטיקאי בכיר

דילוג לתוכן