מעשנים? שתי הדקות הבאות עשויות להיות קריטיות עבורכם!

עדיין מעשנים?
תכינו לעצמכם את כוס הקפה או התה ותדליקו לכם סיגריה, כי, סביר מאד להניח, שזו תהיה הסיגריה האחרונה שתדליקו!
לא, תתפלאו…
זה לא עומד להיות "סתם" עוד מאמר הפחדה אחד נוסף שידבר על כמה עישון מסוכן, יקר או מסריח.
כי אם הגעתם עד הלום, אחרי אינספור המאמרים (שמצויים כיום ברשת בשפע) ואתם עדיין מעשנים, כנראה שהמאמרים הללו לא היו משכנעים דיים!

אז מה, בעצם, גורם לאנשים שלא להפסיק לעשן?
באופן פרדוקסלי למדי, הגורם המרכזי בהפסקת עישון והגורם שמניע אנשים ש ל א להפסיק לעשן, הוא גורם זהה – הפחד.

אצל מעשנים לשעבר, מהות אלמנט הפחד ברורה לגמרי – מנתונים שונים עולה, כי מה שגרם לחלק מהמעשנים להפסיק לעשן היו הסטטיסטיקה של שיעורי התמותה בקרב מעשנים מול אלה שאינם מעשנים, או מחקרים שעסקו בקשר שבין גיל הפסקת העישון לאחוזי הפחתת הסיכון. על חלק אחר מהמעשנים, הסטטיסטיקות היבשות פעלו פחות טוב, והם, ספציפית, הפסיקו לעשן רק כשהראו להם תמונות מזעזעות של ריאותיו של אדם שעישן עשר, עשרים או שלושים שנים, או תמונות של מעשנים שאיבדו רגל בגלל בעיות בכלי דם שנגרמו בשל העישון.
מעשנים אחרים לשעבר (והם כנראה הרוב) הפנימו את התמונות או הסטטיסטיקות הללו ולקחו אותן צעד אחד קדימה – אל עבר הפחד של מה שיקרה ליקיריהם, אם, חס וחלילה, יקרה להם משהו בשל העישון. או, אפילו אל המחקר העדכני שטוען כי לילדים של הורים מעשנים, יש סיכוי גדול פי ארבעה להפוך למעשנים בעצמם.
וכל זה, עדיין מבלי להיכנס לטיעונים המוכרים של העלויות הכספיות של העישון (שעובדים על הפחד ממחסור בכסף) או הטיעון הנוגע לריח שנודף שמלווה את המעשן לכל מקום שאליו הוא הולך (הפחד מדחייה חברתית).
אם כן, כל זה ברור וידוע, וכאמור, הפחדים האלה פועלים גם לא רע בתור זרז להפסקת העישון, אבל הם פועלים רק עבור חלק מהמעשנים, לא כולם.

השאירו פרטים להפסקת עישון ב90 דקות

ממה, בעצם, פוחדים אלה שממשיכים לעשן (למרות כל המידע הרב הזה)?
למרות שלפיזיולוגיה (שכבודה במקומה מונח) יש חלק נכבד בכל מה שאנחנו עושים, לצד הנפשי המניע אותנו, יש בכך חלק שהוא לא פחות משמעותי. כך שבצד ההתמכרות הפיזית לעישון, ישנה גם תלות נפשית. תלות שמשקלה, בחלק גדול מהמקרים, יהיה גדול אף מההתמכרות הפיזית.
הפחד מפני שבירת הרגלים – הפסקת העישון, עבור חלק גדול מהמעשנים, פירושה שבירת הרגלים של שנים רבות. ההרגל של הדלקת הסיגריה הראשונה עם הקפה של הבוקר, הסיגריה שאחרי האוכל, או אותו "משהו" שמאפשר להם להעסיק בו את הידיים (ואת הפה) ברגעי מבוכה.
הפחד מפני השמנה – כולנו מכירים את הסיפורים על מעשנים שהפסיקו לעשן, אבל משום שעדיין היה קיים בהם הצורך להעסיק את הפה ב"משהו", הם התחילו לאכול במקום… ואז צריך לחפש דיאטה והמצב מדרדר…
הפחד מפני אי הצלחה – כאן, טמון, למעשה, הפחד האמיתי של מרבית אלה שמסרבים להפסיק לעשן. אף אחד מאיתנו לא אוהב להיכשל, והודאה בכישלון (אפילו בפני עצמנו, שלא לדבר על בפני אנשים שדעתם חשובה לנו) היא עניין מכאיב למדי. חלק מאלה המעשנים כיום אפילו ניסו בעבר להפסיק לעשן (בין אם בכוחות עצמם או באמצעות עזרה חיצונית – מדבקות, תרופות, סיגריות אלקטרוניות, קבוצות תמיכה, וכד'), הם, מן הסתם, לא הצליחו בכך, וזיכרון הכישלון והפחד ממנו יגרמו להם, ככל הנראה, לחשוש ולנסות זאת שוב.

בוא נהיה כנים עד הסוף –
כיום, עם כל כך הרבה מידע נגיש (ומפחיד),
ברור שאף מעשן לא ממשיך לעשן מתוך אידיאולוגיה!
כך שסביר להניח שאם היו מבטיחים למעשן שתגיע פיה בלילה, תיגע בראשו, ופוףףף, הוא יפסיק לעשן – מבלי שהוא יצטרך להיאבק בדחף להצית סיגריה, מבלי שיצטרך להתחמק ממעשנים אחרים, מבלי שהוא, למעשה, יצטרך לעשות שום דבר – הוא היה לוקח את הדיל הזה בשתי ידיים!

מה, אם היינו אומרים לכם, שלא משנה כמה שנים אתם מעשנים, ולא משנה מהו הפחד הספציפי שמניע אתכם, תוך 90 דקות, גם אתם יכולים להצליח להפסיק לעשן.
הכירו את הקפסולה של מיינדטק –הקפסולה שגמלה יותר מ-7000 מעשנים לשעבר בישראל להצליח להיפרד מהעישון לתמיד!

כיצד טכנולוגיית "הקפסולה" של מיינדטק מצליחה לגמול אנשים מעישון, גם במקרים בהם שיטות אחרות נכשלו?
התהליך, המבוסס על גישות טיפוליות כדוגמת NLP ומיינדפולנס, מפעיל את כל חושיו של המעשן-הנגמל ועוזר לעקור מהשורש את התלות וההתמכרות הפיזית והנפשית לעישון.
מדובר על תהליך ט-כ-נ-ו-ל-ו-ג-י שעלות פיתוחו עמדה על 10 מליון ש"ח. הייחודיות שלו הוא שהוא עוקף את הרציונל של הנגמל ופועל ישירות על התת-מודע שלו.
השיטה, שפותחה ע"י אנשי מקצוע מהבולטים בתחום, פועלת, בעצם, כאותה פיה דמיונית שהזכרנו קודם, והאנשים שעברו אותו טוענים כי לאחר שעברו אותו, הם חשים כאילו משהו השתנה במוחם, וגורם להם לחוש שהם פשוט אינם רוצים לעשן יותר.
מדהים, לא?

 להפסיק לעשן אחת ולתמיד עם אחריות לכל החיים!

השאירו פרטים להפסקת עישון ב90 דקות

דילוג לתוכן